O1, TDI Serwis intercooler i turbiny - Łódź

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • sajmoon2
    Classic
    • 2012
    • 3

    O1, TDI Serwis intercooler i turbiny - Łódź

    witam
    Czarna_LK, cezary 70, do Opola ja latam 46 ze skrótem omijającym Lubliniec. Policji mało i droga niezła
    sajmoon2
  • maariaan
    Classic
    • 2010
    • 17

    #2
    O1, TDI Serwis intercooler i turbiny - Łódź

    Witam w Nowym Roku!

    Od jakiegoś czasu przy prawym przednim kole po nocy miałem plamkę oleju, sprawdzałem olej w silniku i ubyło go tylko troszeczkę (po jakiś 10'000km).
    Dziś w warsztacie, mechanik obejrzał i powiedział że olej kapie z dziurawego intercoolera, dodatkowo zdjął tą grubą rurę przy silniku i pokazał mi że w metalowej części na którą była natknięta jest pełno oleju z jakimś syfem.

    Diagnoza, intercooler jest dziurawy a turbina jest do regeneracji ponieważ pluje olejem w tę gumową rurę.

    Poczytałem właśnie http://dobrymechanik.net i firmy które wyszukałem mają same, albo w większości negatywne komentarze.

    Jeśli możecie - proszę polećcie mi firmę z Łodzi, ewentualnie okolic Łodz która kompleksowo i uczciwie zajmie się moim problemem, wyczyści cały układ, wymieni albo naprawi intercooler i zregeneruje turbinę.

    Wiem ze to nie jest tania naprawa dlatego chciałbym po niej uniknąć dodatkowych komplikacji i powrotów do tematu...

    Jestem z góry wdzięczy za pomoc.
    Pozdrawiam Marek

    Komentarz

    • Krzych
      Rider
      • 2005
      • 671

      #3
      Jaką masz turbinę ze stałą czy zmienną geometrią? symbol silnika?
      Jeśli turbo ze zmienną geometrią, to czasami lepiej wsadzić używką niż bujać się z turbiną "regenerowaną" która nie będzie wstawała z niskich obrotów.
      Powstało ostatnio mnóstwo firm "regenerujących" turbiny, które w rzeczywistości są tylko wypiaskowane i poskładane na przypadkowych lub wątpliwej jakości częściach.
      DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
      www.chiptuning.katowice.pl
      DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA

      Komentarz

      • Tony065
        RS
        • 2009
        • 2487
        • Octavia I (1U2)
        • ARX 1.8 20VT 150 KM

        #4
        maariaan, w Łodzi i okolicy nie ma firmy dobrze regenerującej turbiny. Można co najwyżej dać gdzieś do czyszczenia z nagaru itp syfu, nic po za tym niestety... Czyszczenie, a raczej wymianę IC ogarnie każdy średni mechanik.
        Black Pearl, Elegance & RS LOOK
        @ by Tune-up Gdańsk
        TDI VP++ i jeszcze rośnie
        Antek

        Komentarz

        • maariaan
          Classic
          • 2010
          • 17

          #5
          Dzięki za wypowiedzi, nie pocieszyliście mnie. Turbina chyba jest ze zmienną geometrią 1.9, 110KM.

          Może oddam do kogoś kto wymontuje i odeśle gdzieś turbo do fachowej regeneracji.

          Póki co jeżdżę, bo tak naprawdę gdyby nie ta plamka oleju przy kole to nie wiedziałbym o usterce.

          Ps. myślicie ze warto na początek wymienić sam intercooler?

          Jeszcze raz pozdrawiam, M.

          Komentarz

          • Tony065
            RS
            • 2009
            • 2487
            • Octavia I (1U2)
            • ARX 1.8 20VT 150 KM

            #6
            Warto wymienić IC, bo przez nieszczelność ucieka ciśnienie i suszarka się wysila, aby napompować ile trzeba.
            Black Pearl, Elegance & RS LOOK
            @ by Tune-up Gdańsk
            TDI VP++ i jeszcze rośnie
            Antek

            Komentarz

            • maariaan
              Classic
              • 2010
              • 17

              #7
              OK!
              Dzięki za info.
              Pozdrawiam, Marek.

              Komentarz

              Pracuję...